joi, 21 februarie 2013

... Imi place ca tu stii s-o faci amara ...





Am zărit lumină
                                           Marin Sorescu

Am zărit lumină pe pământ
Şi m-am nîscut şi eu
Să văd ce mai faceţi
Sănătoşi? Voinici?
Cum o mai duceţi cu fericirea?
Mulţumesc, nu-mi răspundeţi.
Nu am timp de răspunsuri,
Abia dacă am timp să pun întrebări
Dar îmi place aici.
E cald, e frumos,
Şi atâta lumină încât
Creşte iarba.
Iar fata aceea, iată,
Se uită la mine cu sufletul...
Nu, dragă, nu te deranja să mă iubeşti.
O cafea neagră voi servi, totuşi
Din mâna ta.
Îmi place că tu ştii s-o faci
Amară.

I’ve caught a glimpse of light
                                               Marin Sorescu

I’ve caught a glimpse of light on Earth
And here I was born and am
To see how do you do
Are you healthy? Sturdy?
How do you relate to bliss?
No, thanks, don’t answer me.
I have no time for replies,
I hardly have time for queries
But I really like here.
It’s warm and nice,
And so much light that
Grass grows.
And that girl over there, look,
She gazes at me with her soul …
No, my precious, don’t bother to love me.
I won’t refuse, though, a black coffee
Of your hand.
I fancy you exquisitely making it
Bitter.

Traducere de Anca (Tiron) Costrăşel





Sursă foto: http://pinterest.com/pin/275352964689011536/


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu