luni, 17 decembrie 2012

Mi-e dor sa-ti apartin ...





Mi-e dor să-ţi aparţin...


Abia aştept să fie seară
Să-mi striveşti aşteptarea
S-o săruţi
Să nu doară...

Şi furişându-te în podul palmei mele
Pe scara din cer cu împletituri de nuiele,
Să-mi şopteşti de acolo cu glas tiptil
(Să nu sfârşeşti somnul din stele)
Că ţi-i drag de sufletul meu de copil,
Că ţi-i dor să te pierzi pe cărările mele...

Abia aştept să te prinzi de mâna mea cu degete senine
Cum funigei se prind de gene şi de gânduri line.
Mâna mea să-ţi pară că-i minune
Şi că toate drumurile duc la ea.

Mai scrie-mi cântece cu buze calde,
Cu chei de lut şi note pline
Pe portativul degetelor mele reci
Sărută-mi nota întreagă de pe inelar
Să-mi pară doina lină atunci când pleci.

Mi-e dor să-ţi aparţin
Te vreau pe cărările ce vin
Şi nu mai pleacă...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu