miercuri, 23 iulie 2014

... Masă pentru doi ...










E minunat cum o simplă masă poate să însemne şi să însemneze…  atunci când e pentru doi… doi ani în doi. Un buchet de floarea-soarelui şi lavandă, două pahare de vin alb sec şi un meniu mediteranean, suficient cât să ne transpună. Nici dacă aş fi încercat să îmi imaginez, nu aş fi reperat atâtea cărări în viaţa noastră în doi. Cu toată dorinţa mea pentru o viaţă deloc banală, trebuie să recunosc, nu am o imaginaţie atât de bogată pe cât credeam. Visele noastre se plimbă de mână în lumea plină de iluzii. Nu a fost nimic premeditat niciodată, ne-am lăsat purtaţi, am răspuns la sentimente şi gânduri şi de multe ori ne-am trezit în mijlocul jocului. De ce să fim consecvenţi de dragul consecvenţei? De ce să nu evadăm, mai ales atunci când nu ne este apreciată autopenitenţa? Cu tine am învăţat că nimic nu e niciun capăt de lume, că atunci când vine vorba de liniştea noastră, facem orice, chiar de e să o luăm de la capăt la capătul lumii. Te-am privit în ochi şi nu mi-a mai păsat de nimeni şi nimic.

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu