sâmbătă, 30 martie 2013

Am sărutat un obraz într-o livadă de măslini




Trece sat după sat
Trece lacu-ngheţat
Trece munți
Trece dealuri
Şi miresei prin pat
Trece până te-nsori
Trece timpul și mori
Trece ca să te ia
Din casa plină de flori

Trece luna pe cer
Peste drumul de fier
Printre borcane
Printre hărți
în școala goală de cartier
Trece "strânge din dinți"
Trece dar tu nu simți
Trece un cântec cântat
De o armată de sfinți

Nu mai vreau să aud niciun cântec trist
Nu mai vreau să aud niciun cântec deștept
Pleci acum te-nţeleg, e de-ajuns, nu insist
E de-ajuns ca îmi arde radioul în piept

Latră-un câine-n vecini
Latră și tu te-nchini
Latră viața în noi
Noi facem dragoste-n mașini
Bate-un ceas în altar
Latră timpu-n zadar

Viața-i o foaie în vânt
Smulsă dintr-un abecedar

Intră vulpea-n găini
Intră noaptea-n lumini
Am sărutat un obraz

Într-o livadă de măslini
Trece an după an
Trec lumini pe tavan
Am zâmbit prea târziu,
Am tras târziu de volan



Robin and the Backstabbers - Sat după sat
 


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu